Hej,
Kan inte lägga till en ny leverantör, när jag trycker på knappen "Ny leverantör" under "Ny leverantörsfaktura" så händer ingenting (sidan för att lägga till en en ny leverantör öppnas inte). Har provat i 2 olika webläsare men samma problem (Chrome och Edge). Är detta ett problem bara för mig eller är funktionen trasig för tillfället?
Jag kan.
Ok, har försökt från 5 olika datorer nu också, men samma sak 😔
Hej @mikeri!
Det låter väldigt märkligt. Jag, precis som Admin Gottskär Grundskola, får fram "Ny leverantör" vyn och ser ut precis som det ska.
Du har testat allt jag egentligen hade bett dig testa (olika webbläsare och olika datorer) så jag skulle jättegärna vilja att du ringer till vår support så vi kan kolla på problemet med dig.
Vänliga hälsningar 🙂
Jag har provat i flera olika bolag, (sitter på byrå med hundratalet företag som vi sköter i Visma) samma dator samma webläsare. Jag får detta fel i cirka hälften av de bolag jag varit inne på medan den andra hälften av bolagen fungerat som de ska. Det verkar inte vara dator eller webläsarproblem.
Har försökt nå supporten men det är väldigt lång väntetid på att komma fram dit. Hinner sluta för dagen innan jag kommer fram.
jag upplever samma problem. oavsett webbläsare och jag kör även i iknognito så det är inget cacheproblem. det jag får göra är att ha två fönster uppe samtidigt och skriva in org.nr. annanstans för att kopiera och samma sak med bankgiro och email. Det var sådant som var bra att ha nära tillhands när man lade upp leverantörerna tidigare.
Hos oss har vi fortfarande kvar problemet, men supporten säger idag att det ligger ett ärende för detta som bör vara löst inom kort.
Tack för att du delar informationen från supporten.
Jag kan bara bekräfta att vi jobbar på en lösning men har ingen mer info om när det förväntas vara fixat.
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.