Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Kundfakturor, kredit

Hej.

 

Kan man själv ändra i kundfakturamallen? Jag skulle vilja att det på kreditfakturorna står "Till godo" eller "Att erhålla" i stället för "Att betala   - XXX kr". Som det står nu gör vissa kunder förvillade och de ringer och frågar varför de fått en faktura till. De ser inte att det står ett minus framför beloppet och texten "Att betala" gör det inte tydligt att de är pengar som de ska få tillbaka. 

 

Tack på förhand

 

Mvh 
Lena Ernstsson 

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Lena Ernstsson 

Tack för att du skriver till oss i forumet. 

 

Det är tyvärr inget som går att ändra i fakturamallen men jag kan hålla med dig om att det vore snyggt och tydligt med något av dina förslag så lämna gärna ett önskemål till våra utvecklare av Visma eEkonomi. 

 

I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. 

 

 

Ha en fin dag

//Tinna

Hur kontaktar man dem?

Hej @Lena Ernstsson 

 

Hela idehanteringen ligger idag hos respektive utvecklingsteam så när du registrerar ditt förbättringsförslag så går det direkt till våra kollegor. Mer om detta hittar du i artikeln Vi flyttar idéhanteringen från forumet till era produkter

 

Ha det fint

//Tinna