Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Stefan L553
UTFORSKARE

LB-fil filtyp ändrats till .TXT hur komma tillbaka till .IN ?

Jag har troligen kommit åt någon knapp någonstans förra veckan blev den inte detta ......LB-filen blir .TXT direkt när jag skapar den i Visma E-ekonomi ....

tror den måste vara .IN för att banken ska kunna ta emot , någon vänlig själ som har ett bra tips ! Tack.

 

Vi provade att skicka iväg filen ändå och det verkade som den gick igenom, sist vi försökte så gick ej detta....får se imorgon någon betalning blivit genomförd....

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Stefan!

Hur har det gått för dig? Om det inte har löst sig kan du prova att leta upp din fil i utforskaren - högerklicka på den och välj byt namn. Vet inte om detta är den bästa lösningen men det borde hjälpa så du får iväg filen. 

Hör gärna av dig så jag vet hur det går för dig. /Tinna

Jag provade att skicka den som .TXT och banken tog emot och har även under dagen betalat några av de fakturor som ingick i filen så det gick bra och fungerar ändå vilket jag inte trodde  då alla andra filer genom åren haft ändelsen ".IN"....då vet alla läget...

Stefan L553
UTFORSKARE

....som allmän info så hoppade ändelsen tillbaka igen till " .IN" igen idag, för den som är intresserad...........