Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Pacsac
CHAMPION

Långsamt att arbeta i eEkonomi igen

Idag är det samma sak igen

 

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @Pacsac!

 

Problemet från igår ska vara löst - har du provat att rensa cache eller jobba i en annan webbläsare?

Ibland kan man behöva rensa cache för att "blåsa ur" programmet lite när det har varit ett fel. Prova detta och om problemet kvarstår så ta kontakt med mina kollegor på supporten så får ni felsöka vidare i din miljö för att se om felet kommer från något annat håll.

 

Trevlig helg!

/Tinne

paul mwasa
UTFORSKARE

Jag tycker tyvärr detta är ett ständigt återkommande problem. jag har tom fått egna handläggare som ska ha jobbat med mina problem men jag tycker väldigt lite har blivit bättre... Jag vet faktiskt inte vad man ska göra och det verkar som att det är bara jag som har dessa problem med att varenda handling tar minst 3 sekunder att bearbetas. Sen ska vi inte prata om det faktum att ingen vet varför meddelandet " Ett fel uppstod... stäng ner programmet och kontakta kundservice...." kommer efter att man haft ett viss antal transaktioner som gått smidigt. 

Hej @paul mwasa 

 

Det är alltid svårt att felsöka i ett forum och speciellt vid problem där programmet upplevs långsamt för det är så mycket som kan spela in. Nätverket, hur mycket information som finns i företaget man arbetar i bara för att nämna några faktorer. 
 

Det finns också vissa tillfällen när vi gör uppdateringar/fixar som släpps till produktionsmiljön där användare som arbetar längre perioder i programmet kan uppleva längre svarstider. Dessa pågår dock i väldigt korta intervaller.


När det gäller meddelandet Ett fel uppstod så är det viktigt att ni, våra kunder, kontaktar vår support när det sker för att vi ska kunna felsöka kring varför det uppstår samt förebygga att meddelandet dyker upp. 
 

Tack för att du hör av dig och ha en fin dag. 

/Tinna