Är det fler som har problem att logga in i eEkonomi nu? Jag har testat två olika webbläsare, rensat cookies/sessioner och får detta felmeddelande i Safari/Mac.
Logga in till Vismas tjänster
Du har varit inaktiv för länge. Logga in igen och försök på nytt.
https://www.vismaonline.com
I Chrome/Mac så rensar jag cookies och går in på vismaonline.com får jag först logga in och sedan kommer det upp att det misslyckades och jag ska kolla datorns inställningar så tid/datum stämmer. Sedan kommer ovanstående meddelande igen.
Klickar jag på länken vismaonline.com kommer samma upp hela tiden, tills jag rensar cookies igen och då får jag upp inloggningsrutan för att sedan komma till ovanstående meddelande igen....
Någon med samma eller är det bara för mig? Får samma sak på mobiltelefonen och datorn.
Jag kan heller inte logga in. Går det att kontakta Visma support så att de kan börja felsöka?
Jag har letat men jag kan inte hitta någon support förutom vardagar 9-16...
Jag kan inte heller! Men min app i mobilen funkar fint. Vi får se vad som händer....
Hej,
Vi arbetar på problemet och under tiden kan ni följa https://status.visma.com för information och uppdatering när det är löst.
/ Hanna B
Är detta ett problem som har uppstått tidigare? Tänker om ni har en beräknad tid som detta är ordnat isf.
Har en hel del jag hade tänkt få gjort idag. Jobbar oftast i systemet kvällar och helger. 🙂
Det går fortfarande inte att logga in
Hej,
Problemet är identifierat och grundar sig från vår mjukvaruleverantör. För fortsatt information och status hänvisar vi till vår statussida.
/ Hanna B
Problemet är nu löst och det går bra att logga in i programmet.
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.