Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Lassesaxnas
UTFORSKARE

Starta ytterligare företag i eEkonomi

Hej!

Vi tänker starta ett dotterbolag och vill därför kunna bokföra också detta bolag i vår eEkonomi. Läste att detta var möjligt mot en extra avgift. Tacksam för kontakt via mail, då jag har svårt att tala pga en neurologisk sjukdom.

MVH

Lasse Sörenson                                 

 

Innehållet är verifierat av Visma Spcs 24-05-27

4 SVAR 4
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Lassesaxnas 

Kul att ni ska starta ett dotterbolag och jag är glad över att du väljer Visma eEkonomi även denna gång. En av mina kunniga kollegor kommer att kontakta dig via mejl på den adressen du använder i forumet. 

 

Lycka till med det nya bolaget och välkommen tillbaka till forumet. 

//Tinna

Tack! Då återkommer jag när allt är "på banan"! 

// Lasse

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu börjar det bli aktuellt att dra igång dotterbolaget, så nu får de gärna maila mig!😅

En annan fråga: Kan man någonstans skriva ut ett leverantörsregister? Vi måste meddela dessa om att vårt nya dotterbolag ska ta över driften medan moderbolaget "endast" blir fastighetsägare 😀

Hej! 

Så roligt! Jag har mejlat dig, så tar vi den konversationen över mejl. 😃

Gällande ditt leverantörsregister kan du exportera ut det som en Excelfil via Inställningar - Import och export - Import och export av leverantörsregister. Du kommer att få den filen i ett CSV-format, som du antingen kan öppna via Google kalkylark eller Excel. Vill du sedan skriva ut listan går det bra att göra det via Excel/ Google. 

Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi.  
/Ebba