Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

SaraGryt
MEDLEM

Startsidans statistik av kund och leverantörsfakturor är stämmer inte av verkligenhetn??

Hej

Lägger in mina kund och leverantörsfakturor i systemet och de registreras för den vecka som sista betalningen skall vara - men ofta betalas fakturan i ett tidigare skede - noterar inte systemet det utan håller kvar vid "röd stapel" för den vecka som datumet är inlagt även om kundfakturan redan är betald?

Det blir fel i översikten och man ser "röda staplar" som kommande att betala, fast det inte är så - de är redan betalda...

 

sara

2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @SaraGryt 

Tack för att du hör av dig till oss i forumet. 

 

I hjälpavsnittet Startsida i Visma eEkonomi beskriver vi bland annat vad de olika staplarna och färgerna står för. Kanske kan det hjälpa dig med dina funderingar? Annars är det bara att återkomma och förklara lite mer så hjälper vi dig gärna. 

 

Ha en fin dag

//Tinna  

 

SaraGryt
MEDLEM

Hej Tina

Tack för förtydligande, det är mer en uppdatering av det verkliga händelserna som jag sökte att flytta stapeln till det datum/vecka som fakturorna faktiskt blir betalda... 

Men tack ändå, nu har jag lite bättre koll på skillnaden ATT betala och ÄR betalda

 

Ha en fin dag

 

// SAra