Hej!
Jag hittar ingenstans vart i programmet jag skapar en kontrollbalansräkning. Kan jag få lite hjälp att hitta?
Innehållet är verifierat av Visma Spcs 24-05-20
Hej @asastrahlemo!
I dagsläget finns det inte stöd för kontrollbalansräkning i Visma eEkonomi, utan endast i vårt lokalt installerade program Visma Bokslut.
Ha en fortsatt fin dag.
// Anton
Kan man fortfarande inte göra kontrollbalansräkning i E-ekonomi alternativt Skatt & Bokslut pro?
Hej @M Nordgren
I dagsläget stödjer vi inte skapandet av kontrollbalansräkning i Visma eEkonomi. Däremot har vi detta stöd i vårt lokalt installerade program Visma Bokslut. Jag har ingen information om detta är på gång men om och när det blir aktuellt kommer vi uppdatera forumtråden.
Ha en fin dag.
/Tinna
okej, Ni bör se över er AI-Robot som påstår att man kan och ger en orimlig hanteringsprocess.
En litet medskicka till Visma: frågar man "AI-chatten" om kontrollbalansräkning i eEkonomi så tycks man få ett svar för helt vanlig balansräkning.
PS. Och det är just sådant som gör att jag personligen undviker så kallade AI-chatbotar. DS.
Hej @M Nordgren
Tack för din feedback.
Jag beklagar att vår AI-robot har gett dig felaktig information. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra system och våra AI-funktioner för att säkerställa att de ger korrekta och hjälpsamma svar. Självklart ska vi se över informationen kring kontrollbalansräkning - jag har rapporterat det vidare internt.
Fint att du hörde av dig.
/Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.