Får felmeddelande "Det gick inte att ansluta till databasen" HUr går jag vidare?
Hej!
I instruktionen Det gick inte att ansluta till databasen hittar du information om hur du ska göra för att lösa detta.
Får du det inte att fungera är du självklart även välkommen att kontakta supporten via telefon eller chatt.
Önskar dig en fin dag!
/Tinna
Har väntat många timmar på att bli uppringd, nästan en hel arbetsdag förlorad. När jag uppdaterade Administration 200 går det inte att ansluta till databasen. Har följt instruktioner om att ändra inställningar i brandvägg, men fungerar ändå inte. Desperat!
@Fd medlem,
Jag pratade precis med min kollega på supporten som berättade att ni hade löst ärendet tillsammans. Har samma problem uppstått igen? Bara hör av dig i så fall så skapar vi ett nytt ärendet åt dig.
Välkommen att höra av dig!
/Tinna
Hej, jag kan inte öppna mitt faktureringsprogram. När jag klickar på öppna företag så kommer det upp en text som lyder. Det gick inte att ansluta till databasen. Hur gör jag nu?
Hans Råberg / Läggesta El
Hej,
Jag vet inte exakt vad du gjort o detta ärende, så det kan mycket väl vara att mina förslag redan är avklarade i din felsökning.
Jag hoppas du inte skall tappa bort alltför mycket arbetstid på att få det till att fungera normalt.
//Davor P
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.