Nu har det hänt flera gånger att jag inte kan kopiera en kundfaktura och ändra i texten. Då står det att jag redan har ansökt om rot på fakturan vilket jag ju naturligtvis inte har gjort. Jag kan lägga in belopp men inte välja vilken rot-typ det avser och inte heller ange antal timmar. Får bara upp en varning om att rot redan är sökt. Det har inte hänt tidigare, men nu kan jag inte få en faktura klar som måste blir klar idag just med tanke på att det är bråttom med rot-fakturor nu i slutet av december. Har försökt ringa er, men ni har jättelång väntetid.
Hej @MiaAlm
Vi har försökt att återskapa det du beskriver men lyckas inte så därför behöver du slå en signal till supporten så ska vi kika på hur det ser ut i ditt program och hjälpa dig.
Under jul- och nyårshelgerna har vi förändrade arbetstider och våra öppettider är mellan 8 och 12.30 23/12 samt 30/12.
Välkommen att höra av dig till supporten och God Jul.
/Tinna
Samma sak har hänt mig!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.