Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Henrik10
MEDLEM

Hitta utvecklare för mindre integrations-utveckling

Jag behöver ibland hjälp med lite mindre integrations-uppdrag för Visma Administration. Nu senast att uppdatera en prislista baserad på en csv-fil regelbundet. Finns det något smidigt sätt att komma i kontakt med mindre fristående utvecklare? Jag är inte intresserad att gå via de större utvecklingsfirmorna eftersom de varit lite väl trögfotade och kostsamma. 

3 SVAR 3
Thomas L
UTFORSKARE

Hej Henrik, 
Välkommen att kontakta oss på Pector AB med din förfrågan. 
Vi gör både större och mindre utvecklingsarbeten kopplat till bl a Visma Administration. 
Du kan antingen mejla på info@pector.se eller ringa 031-335 05 70. 
Mvh, 
Thomas

Annica Bomstrom
ANSTÄLLD

Hej

Du kan även söka här på denna sidan som finns under Vismaspcs.se\Kontakta oss\Partners och återförsäljare\ välj det du söker.
Du kan även gå på denna länken så kommer du direkt: http://kampanjer.vismaspcs.se/partnerkarta/

/Annica
Lars Bystrom
MEDLEM

Hej. 

Infostep är ett mindre systemutvecklingsföretag som har gjort saker som liknar det du frågar efter ett stort antal gånger och kanske har en mer eller mindre färdig lösning.

Om jag förstår din fråga rätt så finns antagligen en del eller hela lösningen som standard i Visma Administration. Skulle det inte lösa problemet har vi gjort ett antal lösningar för uppdatering av priser, artiklar,m.m.

Du är välkommen att kontakta mig för genomgång av just dina önskemål.

Du når mig på lars.bystrom@infostep.se eller 070 746 22 90.

Hälsningar,

Lars Byström