Hej,
Har en användare som har problem med att uppdatera sin Visma till senaste versionen (2020.10).
Han får ogiltig signature fel hela tiden.
Andra användare har det fungerat utan problem, men inte hos honom.
Han har avinstallerat den gamla version och försökt att installera om den , men får samma fel.
Kan det ligga kvar skräp i datorn eller är det något mer som skall avinstalleras?
Mvh. Ronny
Hej,
Har hen rätt behörigheter på sin egen dator och på servern för att komma åt installationen?
//Davor P
Ja, han har rätt behörigheter och detta är ingen ny installation utan detta gäller en uppdatering till senaste versionen. Han har kört och uppdaterat Visma tidigare flera gånger utan problem med samma dator och behörighet. Förvisso så arbetar han hemifrån genom VPN, men jag har själv installerat och uppgraderat Visma genom VPN utan problem.
Mvh. Ronny
Hej Ronny,
Gör så att du tar kontakt med supporten så får vi koppla upp och se hur det ser ut hos er.
Välkommen att höra av dig!
Tinna
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.