Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Liselott Oldin
UTFORSKARE

Ringa supporten

Hej!

Jag har under de senaste veckorna haft anledning att ringa supporten 0470-706200. Där ombeds man att knappa in kundnummer eller organisationsnummer följt av fyrkant. Detta har inte fungerat för mig. Ringde igen idag med samma resultat. Jag får till svar att numret är felaktigt eller saknar giltigt avtal. Vi har två kundnummer, ett för Administration och ett för Lön. Jag hoppas det finns en lösning för detta, så att man slipper ringa växelnumret för att komma igenom.

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Liselott Oldin 

 

Jag har rapporterat detta till vårt team som har hand om telefonin och fått svar att när vi kontrollerar våra register och testar att ringa med ditt kund/organisationsnummer fungerar det utan problem.

 

Det skulle kunna vara så att det är kopplat till din telefon och därför skulle vi vilja be dig att prova följande nästan gång du behöver support: 
 

* Var noggrann med att knappa in numret långsamt och vänta tills det är dags.
* Testa med en annan telefon.


Om det fungerar med annan telefon, är vi intresserade av vilken modell du har på den telefon som inte fungerar, det kan hjälpa oss att utreda varför vissa inte kommer igenom.   

 

Ha en fin eftermiddag

/Tinna

Liselott Oldin
UTFORSKARE

Hej!

Jag har identifierat att problemet är vår nya "softphone", alltså när jag ringer från datorn. Vi använder en växel från Destiny. Bifogar bildklipp nedan. Jag ska kolla med dem om det är något de kan kika på. När jag ringer från mobiltelefonen, som visserligen också ringer via deras app, så funkar det. 

softphone2.png

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej Liselott! 

Snyggt jobbat att du klurade ut att problemet kom från den nya telefonen. Jag har rapporterat detta vidare internt och kommer att återkoppla till dig om vi har någon mer info eller förslag på vad som kan behöva justeras. Eftersom det funkar via din telefon som också är via samma leverantör funderar jag på om det kan vara något på datorn som ställer till det. Om ni har en IT-avdelning får du gärna höra ifall de har ett förslag till dig. 

Återkoppla gärna i tråden om ni själva lyckas lösa det. 

Jag önskar dig en fin helg!
/Ebba