Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Balticpeter
UTFORSKARE

TB i % försäljning

Hej,

 

På kundfaktura under flik 4 kan man se TB i kronor. Jag skulle vilja att man kunde se TG där också. Alltså vilket TB man har fast i %. Det finns ju plats och det borde inte vara så svårt att fixa eftersom TB i kr finns. Detta skulle hjälpa oss att ha en snabb koll att vi ligger rätt på marginalen på en försäljning. Informationen skulle även kunna läggas in på offert och order.

 

Finns det fler användare som skulle uppskatta detta?

 

Mvh

Peter

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej   @Balticpeter

Tack för att du hör av dig med en idé om hur programmet kan bli ännu bättre. För lämna ett förslag direkt till vår utvecklingsavdelning så gör du såhär: 

 

I Visma Administration finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål.  

 

 

Önskar dig en fortsatt fin fredag och välkommen tillbaka till forumet. 

//Tinna

Balticpeter
UTFORSKARE

Hej Tinna,

Det har jag redan gjort. En fråga om det, vilka ser de förbättringsförslag som man lämnar?

Mvh

Peter

Hej @Balticpeter,

Toppen att du redan har lämnat detta som förslag. Alla förbättringsförslag som våra kunder lämnar går direkt till våra kollegor på utvecklingsavdelningen. Vi gjorde en förändring i april där vi flyttade idéhanteringen från forumet till respektive produkt för att  förenkla och förtydliga idéhanteringen. Läs gärna mer i foruminlägget Vi flyttar idéhanteringen från forumet till era produkter

 

Ha en fin vecka 

//Tinna