- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Advisor - Logga tid åt anställda
Hej!
Som admin/chef skulle jag önska att registrera tid åt mina anställda om de är sjuka och inte hinner själva eller dylikt på deras kunder. Eftersom jag behöver få iväg fakturor i tid.
Det är viktigt att jag kak registrera i deras "namn" så Uppföljningen blir rätt per anställd.
Hur kan jag som admin välja anställda och registrera in tid på dem ?
- Välj din produkt:
-
Advisor
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Johan Ekman
Självklart kan du som administratör registrera tider åt dina medarbetare.
Först behöver du kontrollera att du har rätt behörighet att kunna tidregistrera. Detta görs under fliken Underhåll - Medarbetare - klicka in på en medarbetare - fliken Behörighet. Här behöver du ha full behörighet på Tider och utlägg.
Du kan läsa mer i hjälpavsnittet Ställ in behörighet på medarbetare.
Efter att ha säkerställt att du har rätt behörigheter, kan du registrera tider åt en medarbetare under fliken "Tidregistrering". Välj där vilken medarbetare du ska registrera tider för.
Ha en fin dag.
/Tinna
