Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

haddock11
UTFORSKARE

Göra bokslut, årsredovisning och deklaration för handelsbolag i Visma Skatt & Bokslut Pro

Hej,
Jag efterlyser att kunna redovisa Handelsbolag!!?

haddock11
6 SVAR 6
Roffakab
CHAMPION

Hej

 

Din fråga känns lite ospecifik. Behöver du hjälp med att bokföra verksamheten i ett Handelsbolag?

 

Vänliga hälsningar

RoffaK

haddock11
UTFORSKARE

Ursäkta ospecifikt.
Det skulle vara bra att kunna göra bokslut, årsredovisning och deklaration för handelsbolag i Visma Skatt & Bokslut Pro

haddock11

Hej!

Tack för din fråga! 
Vi har precis lagt till två nya bolagsformer i form av Ekonomisk förening och Bostadsrättsförening, och fokuserar nu på att bli helt kompletta i de bolagsformer vi har i tjänsten. Bra att du hör av dig och frågar, tyvärr kan jag inte ge dig något klart besked om när vi släpper ytterligare bolagsformer. Det jag kan säga är att vi tar vill oss och arbetar ständigt för att utveckla våra program mer! 

Önskar dig en bra dag, 
Jenna 

Okej, förstår.
Det vore ju bra ändå om det blir av, det finns över 40 000 handelsbolag i Sverige 🙂 
Tack för svar.

haddock11
Myran_5
MEDLEM

Efterlyser samma funktion, måste jag nu köpa ert Skatteprogram separat för mina kunder som driver HB? Då hade jag ju inte behövt skapa samarbeten för kunder med övriga företagsformerna tänker jag...och betala för dom separat om jag ändå måste betala för skatteprogrammet. Det enda som vi behöver är ju SRU filer.

Hej @Myran_5 

Om man har vårt paket Visma Smarta Byrån så har man möjlighet att aktivera Visma Bokslut och Visma Skatt Proffs på de kunder du inte kan hantera i Visma Skatt & Bokslut Pro. Du behöver då inte köpa till någon licens utan börjar med att starta ett samarbete med kunden/kunderna i Visma Skatt & Bokslut Pro via Visma Advisor, och sen kan du läsa mer om hur du aktiverar de lokalt installerade programmen i länken nedan.

Aktivera Visma Skatt Proffs/Visma Bokslut i Visma Smarta Byrån

Vänliga hälsningar/
Niklas, Visma Spcs