Tack för svaret Khedron, och Fanny. Just nu vill jag bara få ut en årsredovisning, även om den inte skulle stämma. Hellre en felaktig än att åka på förseningsavgifter från div. håll. Så det blir ett första steg, får se om jag får ut någon.
Och sedan, exakt min tanke, det allra bästa vore att gå tillbaka och låsa upp föregående år, men detta vågar jag inte göra själv mycket möjligt att det byggs på med ena felmeddelandet efter det andra. Jag kom i kontakt med en redovisningsbyrå för 2 år sedan som använder Visma, så jag tror att jag tar kontakt med samma byrå igen och överlämnar allt till någon som verkligen kan programmet. Bolaget har aldrig varit igång, så jag har aldrig betalat skatt eller haft några inkomster enbart utgifter, så visst finns det regelverk, men jag tror inte att det är så illa i det här fallet, borde inte vara så svårt för någon som är mera kunnig än jag att ta tag i detta.
Tycker bara att det här är tråkigt, jag är helt hundra på att var inne för flera år sedan (under ett annat konto) och frågade om just det här med ombokning av föregående års resultat, och då var det inget jag var tvungen att göra.
Tack alla ännu en gång för hjälpen, och för de snabba svaren Khedron!
Med vänlig hälsning,Tam