- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
LÖST: Problem med tolkning av bildunderlag från Visma Scanner.
För tillfället kan du uppleva problem med tolkningen av bildunderlag som kommer från Visma Scanner.
Vi undersöker detta.
//Adnan
Löst! Gå till lösning.
- Välj din produkt:
-
eEkonomi Bas
-
eEkonomi Fakturering
-
eEkonomi Pro
-
eEkonomi Smart
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Visma tolkar i bästa fall leverantören, men inga datum, belopp, fakturanummer/OCRnummer osv. Tidigare konteringar på samma leverantör är också bortglömda, man får kontera om allting på samtliga leverantörer. Jag hoppas ni prioriterar detta som sinkar mig/oss i en mkt kritisk tidpunkt på året. /Joakim
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Vi arbetar på att lösa problemet men har en bit kvar.
Jag tackar för ert tålamod.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hur går det med lösningen? Det är verkligen frustrerande att behöva mata in all data manuellt!
Nu har det dessutom gått en vecka utan några framsteg.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej!
Vi är medvetna att detta har tagit tid och vi ber om ursäkt för det.
Vi arbetar så fort vi kan och kommer att uppdatera er här så fort det är löst!
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Det är rätt bråda tider; moms för q4 ska in snart, årsredovisningar ska upprättas i hög takt.. Vi behöver verkligen inte tappa fart i det dagliga så här genom att tolkningen uteblir helt. Jag bara hoppas att ni har fokus på att lösa det här problemet som nu varat i över en vecka.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Jag har också problem med det på sistone. Måste fylla i fakturadatum, förfallodatum, OCR m.m. manuellt.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hur går det? Detta orsakar stora problem i byråverksamheten vid den här tiden på året - Finns någon klartid?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Vi behöver att ni skyndar på processen så snabbt som möjligt. Vår verksamhet på byrån står verkligen på spel, särskilt i en så kritisk tid på året.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Är det bara tolkningen av bildunderlaget som är problemet? Det går fortfarande att fylla i allt manuellt och välja lev. och skicka till bank via bankkopplingen?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Ja det gör det - men så går ju inte att arbeta - detta är under all kritik att det tar så lång tid att årgärda!
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Tack för att du svarar! Fast det borde vara Visma
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2 veckor snart. Visma - är det här en prioritet för er?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej,
Det här är nu löst!
/Jenny
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
De underlag som redan har skickats in via Visma Scanner under denna period, kommer de att tolkas automatiskt, eller är problemet löst först från och med nu?
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Medlem_2020
Detta ska vara löst både för redan inkomna underlag och nya som skickas från Visma Scanner.
/Jenny
