Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Du kan välja"Ordinarie lön" på typ av lönekörning sedan tar du "Extra lön" på beskrivning av lönekörning när du skapar ny lönekörning. Detta gör det också möjligt att ha dem på samma utbetalningsdatum.
Hej Inger B!Ok, jag tänker mig att du plockar med den anställde på ett lönebesked, tömmer den resterande semesterersättningen, och nollar därefter ut densamma med löneart 3232, (i minus), så att dessa tar ut varandra.Tack för ditt inlägg
Hej Masterlivs,Jag är inte anställd hos Visma men vet att ni själva måste ansvara för säkerhetskopieringen eftersom Visma Lön 600 är ett program som är lokalt installerat hos er. Visma Backup är ett komplement bland internet tjänsterna som skapar en säkerhetskopia i "molnet" men det är en tjänst som man själv måste aktivera.MVHKenneth
Hej! Vi tar hänsyn till ändringar som sker under hela redovisningsmånaden, i ditt fall, om den anställde skulle ha bytt lön under April så kommer den nya lönen att påverka oavsett när under April bytet gjordes. Därför visar vi den sista i månaden som rapporteringen sker för. Tack för ditt inlägg!
Hej Henrik,Som Elin så finns det ingen färdig funktion för detta i löneprogrammet.Men om du vill julpyssla lite så fungerar det här rätt bra:Spara ner ett uppsägningsavtal på din dator via den här länken:http://www.foretagande.se/gratis-mall-uppsagninLägg in pdf:en enligt bilden nedan på allai anställningsregistretNu kan du öppna dokumentet på anställd och fylla i det direkt på skärmen och skriva ut.OBS! Säg inte upp alla anställda bara för att det blev så enkelt nu;)MVHKenneth
Genvägar