Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Visma Spcs forum firar 10 år!

(uppdaterad av Agnes Ohrling COMMUNITY MANAGER ‎2022-04-08 10:47 )

Hej mina vänner 🤗

 

Mars månad år 2022 är en speciell tid i historien för Visma Spcs forum. Det är nämligen månaden och året forumet firar hela 10 år! 🎈🎂🎉

 

Den 31a mars 2012 lanserade vi forumet och jag känner: wow, vad bra att vi gjorde det! Håller ni inte med? Utan forumet hade vi ju inte haft den här fantastiska möjligheten att dela med oss av erfarenheter, kunskap och härliga tips och tricks som vi dagligen gör här inne.

 

Jag är stolt över forumet, mina fantastiska kollegor och framförallt ER - våra fantastiska kunder och användare! Utan er hade vi inte haft ett forum. Vi är väldigt tacksamma för allt engagemang ni har bidragit med de senaste 10 åren. Att ni skriver in, svarar på varandras frågor, gillar varandras inlägg och/eller markerar ett svar som en godkänd lösning gör oss väldigt glada att se. För det är ju precis det forumet handlar om och det vi vill att forumet ska vara. En plats, en gemenskap dit ni, våra kunder, kan komma för att lära, diskutera och dela. Tillsammans blir vi starkare 💗

 

För att fira forumet och det faktum att vi fyller 10 år så kommer vi under mars månad hitta på en del roligheter. Jag rekommenderar att ni håller ett extra öga på våra nyhetsflikar under månaden så att ni inte missar något. 

 

Låt födelsedagsmånaden börja! 🎉

 

/Agnes 

Medverkande