Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@NN5050! Tack för att du hörde av dig kring detta. Självklart ska vi ordna att du inte blir notifierad om badges längre.Du får gärna testa följande inställning: Klicka på din profilbild i högra hörnet. Välj Mina prenumerationer och sedan Inställningar för informationsmeddelanden. Scrolla längre ner tills du hittar Logotyper som jag tilldelats, här kan du i menyn välja Aldrig. Jag håller på att undersöka om detta stänger alla typer av notifikationer kring badges, om inte så kommer jag ordna en manuell inställning direkt på din användare. Du får gärna återkomma om du fortsatt får något mejl du inte önskar.Ha en härlig måndag så hörs vi!/Ebba
Hej@Björn_! Tack så mycket för att du ställde dina frågor till oss! Just nu har vi inte en funktion för medlemmar att dölja eller radera en tråd, men oroa dig inte - våra fantastiska moderatorer har allt under kontroll och de ser till att varje fråga hamnar på rätt plats. Till och med om du hade låtit din fråga ligga kvar på fel ställe, så skulle vi ha flyttat den och säkerställt att den blir besvarad. Vi är tacksamma för din feedback och vill att du ska veta att vi kommer att undersöka möjligheten att införa den funktionen framöver.Ha en fortsatt fin helg!//Ebba
Vi arbetar hårt för att dina produkter alltid ska vara dig tillgängliga, men ibland uppstår tyvärr incidenter och fel. Vid en eventuell incident eller bugg informerar vi dig så fort vi bara kan. I fliken Driftinfo kan du läsa om pågående driftstörningar och i fliken Kända fel får du uppdateringar om pågående fel och buggar i dina produkter. Vi uppdaterar kontinuerligt tills incidenten eller felet är löst. Genom att prenumerera på fliken Driftinfo samt Kända fel i för dig relevant område missar du inte viktig information om din produkt. Varje gång ett inlägg publiceras i fliken får du en uppdatering direkt till din mejl. För att prenumerera på en flik gör du följande: Logga in i forumet Navigera till Driftinfo eller Kända fel i relevant område Klicka på de tre grå prickarna och välj sedan prenumerera i drop-down listan
Hej igen! Då missförstod jag dig. När jag kikar närmare på felmeddelandet i din bifogade bild så ser jag att det ärkonstiga tecken istället för å, ä och ö. Tänker att det skulle kunna bero på att du inte hade systemspråket svenska i din dator när du skapade filen kanske? Prova att byta systemspråk så bör det fungera att skapa om filen och skicka in den sedan. Om jag är fel ute så vill jag be dig höra av dig igen så ordnar jag såsupporten tar kontakt med dig för vidare hjälp. Trevlig eftermiddag! Tinna
Visste du att du kan få information kring nyheter och kommande nyheter som rör dina produkter,, lagändringar och marknaden i övrigt via forumet? I det här tipset går vi igenom hur du håller dig uppdaterad genom respektive nyhetsflik i forumet. Information vid nyheter i Visma Spcs forum All information du behöver vid nyheter och uppdateringar får du via fliken Nyheter i respektive produktområde i forumet. Du kan också välja att få uppdateringar direkt till din mail genom att prenumerera på fliken Nyheter inom relevant område för dig. Hur du går tillväga för att få uppdateringar direkt till din mail Logga in i Visma Spcs forumKlicka på ditt område eller produktKlicka på fliken Nyheter (Produktnyheter eller Ekonominytt för redovisningsbranchen)Klicka på de tre prickarna uppe till höger av flikenVälj Prenumerera i drop-down menyn I tipset Prenumerera på innehåll i forumet kan du läsa mer om hur du går tillväga för att prenumerera i forumet.