Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!I en ekonomisk förening ska årsredovisningen upprättas enligt ett K-regelverk. Är det ett mindre företag kan föreningen välja att upprätta årsredovisningen enligt K2. Är det ett större företag, eller om föreningen väljer att inte tillämpa K2, ska årsredovisningen upprättas enligt K3. Du kan läsa mer detaljerad information om detta på Bokföringsnämndens hemsida. Observera att årsredovisningen skiljer sig åt beroende på när räkenskapsåret i den förening du ska göra bokslut för börjar. På Bolagsverkets hemsidahittar du gränsvärden för vad som räknas som större och mindre företag.Ha en fin dag!/ Lisa
Hej!Nej det finns inget lösenordsskydd för själva faktureringen. Däremot finns det vissa inställningar under användarens behörigheter som gör att hen inte kan se något som rör faktureringen. Och nu antar jag att du menar byråns (din egen) egen fakturering i Visma Advisor.Om du går till Underhåll -Medarbetareoch väljer den medarbetare som du vill ändra behörigheten på. Sedan väljer du flikenBehörighet, klicka påRedigera. Om du inte vill att medarbetaren ska komma åt faktureringen väljer duIngen behörighet vid valetFakturering ochIngen behörighet vid valet Rapporter. Nu kommer menyvalet för fakturering försvinna för medarbetaren och samtliga grafer och rapporter som rör faktureringen också. Med vänliga hälsningarMathias Vahlgren
Hej LarsJag vill hålla nyhetsbreven korta och nämnde detta med moderbolag och K2 ifall någon inte uppmärksammat det.Kommer att plocka bort den raden från nyhetsbrevet.HälsningarAnne-Kristin
Tack! ja det gjorde det!! hittade inte det jag sökte men nu vet jag den inte fanns iaf 🙂
Hej Henry070!Du har redan Visma Skatt med avtal på programmet.För att installera senaste versionen av programmet går du till www.vismaspcs.seoch väljer Support - Ladda ner och loggar in med din mailadress och ditt lösenord.När du är inloggad kan du välja att ladda ner programmet Visma Skatt version 2016.2.Om det är något du undrar över med din fråga är du välkommen att återkomma.//Linnea
Genvägar