Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack Carina. Ja, det står på min To-Do list idag. 🙂
Önskar verkligen att i alla fall att om man använt funktionen #roll# vid underskrifter och i årsstämmoprotokoll att det kunde följa med över...Kan bli mycket extra klickande!
Hej Bengt!Detta kan många gånger vara lite lurigt att reda ut, då olika begrepp och händelser benämns olika på olika ställen. Du kan i vilket fall som helst läsa lite mer ingående om vad våra händelser står för genom att klicka på denna länk.Förhoppningsvis hjälper detta dig att komma fram till vad du ska välja i rullisten.Tack för ditt inlägg!
Hej!Naturligtvis är det viktigt att vi informerar när det sker förändringar och hur man går tillväga i programmen. När det gäller de nya mallarna i Bokslut så ligger det en länk under "Tips och aktuellt" i bokslut som heter Nya K-regelverk där Mita beskriver hur man går tillväga för att få in de nya mallarna. Här under "Tips och aktuellt" kan jag rekommendera att man slänger ett öga då det brukar finnas mycket matnyttigt.Under Hjälp - Versionsnyheter i samtliga våra produkter hittar man alltid vad som är nytt för den aktuella versionen vilka förändringar som gjorts osv. Under Versionsnyheter står också beskrivet hur man går tillväga för att få in de nya mallarna.Eller är det något som är otydligt eller fel i dessa instruktioner? Något ni tycker att vi ska lägga till eller ändra i dessa hjälp/informations texter eller skulle ni velat ha informationen på något annat sätt? Vi tar jättegärna emot feedback så att vi kan göra detta bättre i framtiden./Fredric
Hej!Du behöver inte skapa ett nytt företaget i bokslut, utan du väljer att Skapa ett nytt bokslut och väljer att skapa ett nytt och inte att basera den på ett gammalt bokslut .//Linnea
Genvägar