Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Madeleine!Vi kommer att uppdatera programmet när bokföringsnämnden kommit med sitt allmänna råd./Elin
Hej! Skatteverket har redan betalat rotavdraget till hantverkaren som utförde arbetet hos dig, så du får inte pengarna en gång till och därför minskar inte din skatt. Om du däremot inte har tillräckligt mycket skatt för att kunna utnyttja hela det preliminära rotavdraget du har fått så kommer du få betala tillbaka mellanskillnaden. Om du har frågor angående varför reglerna för rotavdrag är sådana här får du kontakta Skatteverket. Ha en bra dag. Linnéa
Hej Sandra!För att kunna planera dina timmar så måste du på aktiviteten välja timpris och sedan på kunden välja upp fastpris så kommer det fungera fint. Varför man inte kan välja att planera timmar just nu är för att transaktionspris och fastpris är i princip detsamma förutom att man lägger transaktioner på transaktionspris. För att justera till timpris på aktiviteten så ändrar du det via Underhåll - Uppdrag - klicka på uppdraget det gäller och där kan man bocka i timpris på aktiviteten istället.Ha en fortsatt trevlig dag!
Hej!Detta fel brukar bero på drivrutinerna till din skrivare. Kan vara så att dessa behöver uppdateras, man brukar kunna hämta hem de senaste drivrutinerna via skrivarleverantörens hemsida. De inställningar man kan göra i programmet hittar vi under Arkiv - Utskriftsinställningar men tror mer på drivrutiner. Du kan även prova att skriva ut blanketterna till PDF för att se om dessa utskrifter blir riktiga och i så fall skriva ut ifrån PDF:en. Börja med att uppdatera drivrutinerna på din nya skrivare så hoppas jag att detta löser ditt problem./Fredric
Hej Elisabeth!Jag misstänker att det ser ut ungefär enligt nedan bild, (rätta mig gärna om jag har fel). Då är det med största sannolikhet så att du på en underbilaga har med detta konto någonstans. Din uppgift blir att leta upp det och ersätta det med det korrekta kontot. Tillägg: Det räcker alltså inte med att bara ta bort kontot, utan du behöver ersätta det med ett annat för att det ska försvinna från huvudbilagan.Återkoppla gärna om ovan beskrivning hjälpte dig.Tack för ditt inlägg
Genvägar