Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Lundwall!Det låter märkligt att du inte fick det rätt ifrån början. Om jag förstått dig rätt så har du raderat Flerårsöversikten och skapat om den och nu visas rätt belopp i Tkr? Skulle det inte ha löst sig så får du återkomma till oss på supporten så får vi kolla vidare på ditt ärende./Fredric
Hej Bj!Det är helt riktigt som du säger, vi upptäckte också detta för några dagar sedan. Det verkar vara ett generellt problem, d v s alla "drabbas" utav det. Utvecklingsavdelningen känner till det, och jag misstänker att det kommer fixas inför kommande versionssläpp.Tills vidare kan du testa att under Utskrifter istället välja förhandsgranskning, och sedan spara ned utifrån den. Då fick åtminstone jag det att fungera utan att .tmp-filer skapas.Tack för ditt inlägg!
Hejsan!I programmet fylls båda beräkningssätten i när du överför från kalkylen (dock syns inte båda beräkningarna direkt vid överföringen utan uppdateras nästa gång du öppnar deklarationsfilen).Även om båda beräkningssätten är ifyllda väljer programmet den mest fördelaktiga beräkningen och om du t ex skriver ut/förhandsgranskar ska bara en del vara ifylld. Samma sak gäller när du skapar SRU-filer från programmet, endast en regel kommer då med i filen.Tanken från programmets sida är att båda beräkningssätten fylls i för att man tydligt och enkelt ska kunna se vilken regel som är mest fördelaktig och kunna jämföra de olika beräkningarna.Hör av dig om du har någon mer fråga angående blanketten eller om jag har missförstått något.Ha en trevlig dag!
Tack för Hjälpen Nu fungerar allt igen perfekt MVH Arne
Hej!Jag antar att du tänker dig att du vill lägga in detta i din privata skattfil. Det finns ingen förmögenhetsskatt längre, så detta är ingenting som ska vara med i deklarationen på något sätt. Du kan lägga in det i Skatteplaneringen under Övriga tillgångar i delen Förmögenhet. Men programmet kommer inte använda detta värdet till något och det kommer inte med över till deklarationen. Är det inte detta du undrar över, återkom till oss med mer information. //Linnea
Genvägar