Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Exakt vad som ska redovisas var vågar jag inte svara på, men titta gärna på beräkningsbilagan Löne-/avkastningsskattkalenderår för att se om den kan hjälpa dig. Det du fyller i i R38 hamnar i Eget vid 10.6 på INK1. Anställdas del fylls i manuellt eller via beräkningsbilagan som jag nämnde ovan. Kontrollera gärna med Skatteverket annars om du inte får ordning på det.
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Saknar programnedladdning - Skatt/Skatt proffs. Jag är kund men saknar möjlighet att ladda ned Visma Skatt på en ny dator jag har.
Hej!Det låter inte så bra, jag har försökt hos mig i programmet ( har version 2016.1 och Win 10 ) och finns det text på sidan jag förhandsgranskar så kommer den upp på bildskärmen som den skall.Därför så skulle jag behöva lite mer information om hur du går tillväga och vart i programmet du befinner dig när du förhandsgranskar, för att kunna hjälpa dig på bästa sätt.Tack för din fråga!/Carl
Hej Marianne,I Skatteprogrammet hittar du en Bilaga som heter Byggnader - avskrivningsbilaga och till NE kan du koppla en bilaga som heter Räntefördelning och Expansionsfond (f d N6) och även en Bilaga som heter Fler Fastigheter (f d N6B)Tack för din fråga och hoppas detta hjälper dig./Victor
Hej Bernt-Allan,När du skriver mervärdesskattedeklaration, menar du då en blankett för momsen? Eller menar du något annat?Det finns blanketter som bland annat tar upp mervärdesskatt, men skulle behöva veta mer i vilket sammanhang. Någon blankett för momsen finns inte i programmet, efter att Skatteverket gjorde förändringar i hur det ska redovisas för något år sedan.Tack för din fråga/Victor
Genvägar