Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Elizabeth och Thomas L.Helt riktigt som Thomas säger så är det ovan arbetsgång vi rekommenderar. Skulle du däremot välja att inte utgå från Skatteplaneringen och/eller kalkylen kan du direkt inne på N3A-blanketten, importera från bolagsdeklarationen och INK4, se nedan bild:Tack för era inlägg!
Hej! Adressen fanns inte med i den versionen av blanketter som Skatteverket skickade till oss och som finns i programmet, så i dagsläget får du lägga in den manuellt.
Om du väljer fastighetstyp Elproduktionsenhet så blir det 0,5% och hamnar i rutan 16.3.
Hej,I skatteprogrammet kan du använda dig av kalkylen Näringsverksamhet - De värden du får fram i kalkylens Räntefördelning förs sedan över när du tar kommandot överför till Deklarationen.Om du skapar en ny kalkyl av Näringsverksamhet och väljer det andra av de två inkomstår som kalkylen hanterar kan du därefter med hjälp avHämta-knappen på förstasidan hämta ingående värden från en kalkyl för föregående år. Jag kan tänka mig att det är den funktionen du tänker på./Mia
Hej!Tycker att du hittar en hel del bra information på Skatteverkets sida Ombilda enskild näringsverksamhet till aktiebolag./Mia
Genvägar