Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

För att komma åt denna kalkyl så ska det gälla en skattfil för en privatperson. Om du är inne i ett aktiebolag så finns därmed inte denna kalkylen.
Hej, det visar sig att detta inte funkar för de bolag som har funktionsindelad resultaträkning med den nya mallen. Det ligger hårdkodat och går inte att ändra. Skall fixas i kommande version enligt Anne Hörberg.
Hej!Det gör du genom att logga in på Min sida (vår hemsida) med din nuvarande mejladress. Väl där går du in på Mitt konto uppe till höger, och där har du möjlighet att uppge en ny mejladress. När du sparar går det iväg ett verifieringsmejl till den nya adressen som du får verifiera, därefter är mejladressen ändrad.
Hej!Jag hittar knapphändigt med information om händelsen på nätet, men utifrån det lilla jag har hittat så tycker jag följande lösning borde fungera:Skapa nya värdepapper för de aktier du erhållit genom utdelning, ange händelsen tilldelning på respektive aktieoch 0 i anskaffningsvärdeRegistrera utdelning på värdepappret Blasieholmen enligt denna rekommendation:https://www.skatteverket.se/download/18.7be5268414bea0646947864/1429086945662/Brevsvar+Blasieholmen_...
Bingo!
Genvägar