Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack! Sara för ditt svar
Hej Christer!Det är en bra fråga, osäker där måste jag säga. Jag hade kontrollerat detta med Bolagsverket för att vara på säkra sidan.Tack för ditt inlägg!
Hej,Den filtyp du ska leta efter heter .SKT som innehåller själva skattfilen. Standardsökvägen för detta ärC:\Users\Users_name\Documents\SPCS\Visma Skatt\2014-2015\Skattfiler. 2014/2015 är skattfilerna för förra året, men det bör i mappen Visma Skatt, finnas under mappar för de åren som kunden har haft programmet. Har kunden riktigt gamla skattfiler, är det möjligt att de istället ligger underC:\Program Files (x86)\SPCS\SPCS Skatt\2005-2006\Skattdat, men fortsatt heter filerna .SKTTack för dina frågor./Victor
Hej Annika,Det går inte att redigera Balans och Resultaträkningen direkt i Årsredovisningen, utan vill du göra ändringar, gör du dem direkt i Balans och Resultaträkningsmallarna. Där flyttar du konton, ändrar namn på rubriker och så vidare. Vad du kan ändra här, styrs utifrån vilket regelverk du har valt i Bokslutet.Tack för din fråga./Victor
Hej igen!Jag förstår! Problematiken verkar hänga med vid basera på föregående år. Vid skapande av helt nytt, (där man inte baserar på f g), ska det hur som helst vara rättat. Tack för återkopplingen där, och bra att du nu vet var beloppet ska komma ifrån. Fortsatt trevlig fredag och så småningom helg!
Genvägar