Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Berra jag är också en mångårig kund tycker att det är småaktigt av Visma skatt att inte kunna bjuda på denna servis, håller också på att leta en ny programvara som har den funktionen "uppdatering av aktiehantering " som man har haft i alla år.
Hej!Momsbilagan har tagits bort eftersom du som har årsvis moms inte längre redovisar denna i samband med deklarationen. Årsvis moms redovisas numera precis på samma sätt som om du hade haft månads- eller kvartalsvis moms. Om du har ett bokföringsprogram kan du se vilka möjligheter du har där att få hjälp med momsredovisningen.
Nu i övergången till dagskurser så uppdaterades kurserna felaktigt vid 22:00. Detta ska snarast ändras till 18:00. Detta kommer att ändras från 2014-01-09.
Hej! Om det fungerar i Visma Byråstöd så skulle det kunna vara så att det är brandväggen eller antivirusprogram som stoppar detta. I din brandvägg och/eller antivirusprogram gör du undantag för .exe-filen. Har du den senaste versionen av Visma Skatt så heter den Skatt2013B.exe /Anna
Hej!Jag skulle tro att detta problem beror på Skatteverkets filöverföringstjänst, för vi har haft flera kunder som fått detta problem idag och tjänsten ska absolut kunna ta emot filer med det datum du angiver. Nu ser jag dock att de har stoppat tjänsten på grund av tekniskt underhåll, så troligtvis jobbar dem på att fixa problemet. Enligt deras information ska tjänsten vara igång igen den 9/1.http://www.skatteverket.se/foretag/sjalvservice/allaetjanster/tjanster/filoverforing.4.1f604301062bf0c47e8000527.html
Genvägar