Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
  • 1 Svar
  • 5 gilla
  • 117 Visningar

För alla företag som vill kunna arbeta i sitt Visma Lön på distans har vi en lösning för. Via en molnserver från vår partner IT-stöd kan du använda Visma Lön precis som om du hade suttit på kontoret. 

 

I samband med Corona har det blivit ett ökat behov av att arbeta på distans och vi vill därför, tillsammans med IT-stöd, erbjuda er ett enkelt sätt att använda Visma Lön i “molnet”. 

 

Molnservertjänsten har funnits och utvecklats i över 10 år och är speciellt anpassad för våra program. I dagsläget använder över 1000 användare denna lösning för att kunna arbeta på distans. 

 

  • Det går snabbt att komma igång
  • Fungerar att ansluta till Visma Lön från PC, Mac eller surfplatta
  • Programmet uppdateras automatiskt till senaste versionen och backup tas kontinuerligt i bakgrunden 
  • Support av IT-stöds supporttekniker ingår 

 

Eftersom det är ett större behov av att komma åt sitt program från sitt hemmakontor så bjuder nu IT-stöd på uppstartskostnaden. Första månaden för tjänsten är kostnadsfri och det är inte heller något bindnings- eller uppsägningstid. 

 

Gå till IT-stöds sida för att komma igång redan idag. 

Medverkande
Kommentarer
NY MEDLEM
(uppdaterad av simon_eriksson ‎2020-03-26 10:06 )

Äntligen tänkte jag och vi korkade nästan upp champagnen! Ivrigt klickar jag vidare men snart förstår jag att Visma inte erbjuder ett uppdaterat modernt program utan vad man egentligen erbjuder är en ny IT leverantör. På vår organisation använder vi redan en remote desktop-lösning. Det har varit enda alternativet vi funnit för att vara flera användare i programmet. Visma Lön är för övrigt enda anledningen till varför vi behöver betala för denna tilläggstjänst. Jag tycker ni bör ta inspiration av SoftOne som för något år sedan uppdaterade sin tjänst och helt sonika la den i molnet. Det krävdes en flytt av data men vi betalar inget extra för deras uppdatering. Ni har redan en kundtjänst i toppklass. Med en smidig onlinetjänst skulle ni kunna bli svårslagna!