Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

CiaPia
MEDLEM

Den nya kontoanalysen i e-ekonomi

Ni har ändrat utseendet i kontoanalysen. Inte till det bättre tyvärr, en massa extra tryckningar för att se det man vill, vilket gör det rörigt & medarbete. 

Sedan har ni tagit bort datumen, hur tänkte ni där ? 

7 SVAR 7
AnnicaL
CHAMPION

När jag kollar kontoanalysen ser den ut precis som vanligt - på vilket sätt tycker du den har ändrats? Jag har version Pro. 

Jo den har ändrats & det har dom även skrivit om i nyheterna. 

Numbers_and_Friends
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Helt enig! Så mycket sämre.. önskar att den tidigare layouten kommer tillbaks!

Hej ! Jag skulle gärna vilja förstå vad du tycker var bättre i den tidigare och som du saknar/inte gillar i den nya kontoanalysen. Jag kontaktar dig via e-post och hoppas vi kan ta en kort diskussion istället.

Jag vill även passa på att informera er om att vi har fortsatt att arbeta med kontoanalysen och inom kort kommer släppa fler förbättringar, bl a kommer det vara möjligt att välja in en kolumn för föregående år, vi har även lagt till länkar på kontot och verifikationen i balans- och resultaträkningen som länkar till huvudboken respektive till verifikationen. Fler delsummeringar har även lagts till i resultaträkningen.

Helene Hardebring
ANSTÄLLD

Hej ! Jag skulle vilja förstå dina synpunkter lite bättre, bland annat det du skriver att vi tagit bort datum vilket jag inte riktigt är med på vad syftar på. Jag kontaktar dig via e-post och hoppas vi kan ta en kort diskussion istället.

Ekonomikontoret On-line
VISMA CERTIFIERAD BYRÅ

Dra upp analysen på bredden ta tag i ett hörn så kommer alla siffror ;dra den till andra skärmen så är det super. Då kan man verkligen jobba rationellt med analyser ser e-ekonomi i den ena skärmen och analyser i den andra. Bästa uppdateringen på länge.