Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

lars_r
MEDLEM

Hantering av synpunkter från användarna

Jag skrev i detta forum ett förslag på en enkel men användbar förbättring av eEkonomi.

Fick ett standardsvar från en no-reply-adress att alla förslag sedan en tid ska lämnas i ett särskilt formulär som länkas från startsidan.

 

Ja, så gör man om man inte vill att andra användare ska få veta vilka förslag som kommer in. Vissa förslag kan vara så angelägna att många hänger på för att få upp prioriteten. Men nu är den vägen strypt. Ni väljer själva utan att lyssna på användarna om ni bryr er om ett förslag eller inte.

 

Till råga på allt kan man inte lämna förslag utan att identifiera sig med sitt Google-konto !  Vad i hela friden har mitt Google-konto med min relation med Visma att göra? 

 

Så oerhört klumpigt och osmidigt hanterat!!!

2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @lars_r 

Tack för din feedback, vi tar självklart med oss den.

 

Jag vill passa på att lyfta att vi ser och utvärderar alla era idéer som ni skickar in till oss. Vi uppskattar att ni tar er tiden för att hjälpa oss att bli bättre och era önskemål är värdefulla för oss. Såsom hanteringen ser ut idag kommer era idéer direkt till vår utvecklingsavdelning där våra  produktägare går igenom alla förslag och utvärderar dem. Vi tittar på ett antal parametrar när vi utvärderar era önskemål och två viktiga faktorer är om idén kommer att hjälpa majoriteten av er kunder i ert arbetssätt samt om den är i linje med övriga planer för respektive produkt. 

 

Angående det du nämner om identifiering med Google-konto så kan jag förstå att det kan vara förvirrande eftersom det står Logga in följt av *obligatorisk men det är inte obligatoriskt att varken ha ett Google-konto och/eller vara inloggad för att kunna fylla i formuläret.  Vi använder oss av Googles formulär-lösning och det som händer om du har ett Google-konto och är inloggad är att det du fyller i formuläret sparas automatiskt. Vi kan tyvärr inte få bort texten obligatorisk utan det kommer med formuläret. Att lämna mejladress och att fylla i formuläret är dock helt valfritt och kan göras oavsett om du har ett Google-konto eller inte. 

 

Jag hoppas detta svarade på din fråga, du är varmt välkommen att höra av dig igen om det är något som är otydligt.

 

Trevlig helg!

//Tinna

Problemet är väl att ni använder Google överhuvudtaget för formuläret? Det är inte direkt raketforskning för en webkodare att bygga ett formulär. varför inte ha det inbyggt i själva webappen?