Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

lars_r
MEDLEM

Medlem

Trots att jag har varit kund i minst 8 år och deltagit i Forumet nästan lika länge kallas jag för NY MEDLEM.

Nu senast fick jag ett mail med grattis till mitt första Gilla!

Känns lite ovänligt när jag faktiskt har några stycken, vilka också visas när jag kollar mina inlägg. 

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej Lars,

Tack för att du hör av dig till oss. 

 

Ända sedan vi bytte forumplattform har vi haft med oss planer på att se över vilka benämningar vi ska ha på "rollerna" i forumet. Men som du kanske vet så dyker det ständigt upp andra saker som har gjort att vi inte har hunnit prioritera detta men jag lovar dig att vi har det på vår att-göra-lista. Förra veckan fick vi en ny ledare för forumet och jag ska självklart ta upp detta även med henne. 

 

Både du och jag vet att du inte är Ny medlem och att det står så under ditt namn beror, som vi tidigare informerat dig om, delvis på att du ändrade e-postadress för inloggning till forumet och fick därför rollen Ny medlem.

 

Har du några bra förslag på benämningar som du tycker skulle passa i forumet så tar vi tacksamt emot dina förslag. 

 

Ha en härlig vecka 

//Tinna 

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej @lars_r

 

Tack för värdefull feedback. Nu har jag gjort en ändring så att NY MEDLEM inte ska visas felaktigt på alla er medlemmar som inte är nya. Som Tinna nämner så ligger det på vår att-göra-lista att uppdatera benämningarna på rollerna i forumet. Vi kommer framöver att få in lite roligare och fler benämningar som styrs av aktivitet och engagemang i forumet. Har du tips på namn/benämningar så tar vi gärna emot förslag. 


Gällande mejlet du fick "grattis till mitt första Gilla!" så kan jag inte annat än att hålla med dig om att det blir fel. Jag undersöker detta vidare och hoppas på en lösning framåt. När jag kikade på din profil kunde jag se att du hade 1 godkänd lösning, skulle det kunna varit den du fick mejl om? 
Om du upplever att du får fler felaktiga mejl, kommentera gärna här så får vi gräva ännu djupare. 

Önskar dig en fin måndag!
// Ebba 


lars_r
MEDLEM

Hej igen,

 

Ni får nog ta en ny titt på medlemsregistret. Jag fick nu i december ett mail med hot att utesluta mig från forumet om jag inte loggade in. Mailet påstod att jag inte varit inloggad de senaste 22 månaderna (!!!)

Hej @lars_r!

 

 Ser att var inloggad i början av december också så det är absolut inget mail du bör få! Jag tar en titt på detta och återkommer när vi har mer information.

 

Ha en fortsatt fin dag!

// Anton

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej Lars! 

På grund av GDPR gör vi rensningar av medlemsregistret varje månad för de som inte har varit inloggade de senaste två åren. Det stämmer att ditt (vad jag gissar) gamla konto inte har varit inloggat de senaste två åren. Vid det senaste utskicket, som gjordes den 8:e december, skickades ett informationsmejl till dig via en annan mejladress än den du använder på användaren @lars_r. Det är alltså inte samma mejladress som du använder på @lars_r-användaren. Av säkerhetsskäl skriver jag inte ut detaljer om ditt gamla konto eller mejladress, men om du vill att jag skickar dina kontodetaljer till dig så att du själv kan undersöka det, gör jag gärna det via mejl.

Ha det fint så hörs vi! 
/Ebba