Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Sanna Vestin
MEDLEM

Obegripligt felmeddelande om leverantörsfakturor

När jag öppnar sidan "Leverantörsfakturor" kommer det upp ett meddelande att jag har fakturor att signera. När jag väljer att signera kommer rutan "Signera betalningar" som vanligt men ovanpå den ett varningsmeddelande:

"En eller flera fakturor i betalningsfilen har blivit betalda efter att filen skapades. När du signerat filen rekommenderar vi att du direkt loggar in på banken och tar bort de fakturor som redan betalats. Det är fakturorna med grå text som du bör ta bort."

Men i rutan "Välj betalningsfil" finns inget att välja. Jag har inga osignerade fakturor.

Ingen av knapparna Signera eller Avbryt i rutan "Signera betalningar" fungerar. Den går att klicka bort med krysset i hörnet men varje gång jag öppnar sidan "Leverantörsfakturor" börjar det om; jag uppmanas signera något som inte finns och får en varning som jag inte förstår.

Och, ja, jag har kollat att ingen av de väntande signerade fakturorna är betald.

2 SVAR 2
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Sanna Vestin 


Tack för att du delar din fråga i forumet, men för den här specifika typen av fråga rekommenderar vi att du kontaktar vår supportavdelning istället. 

Supporten har tillgång till loggning och kan vid behov koppla upp och felsöka tillsammans med dig. 

 

Välkommen att kontakta supporten

/Tinna

 

 

Sanna Vestin
MEDLEM

Tack, då vet jag i alla fall att det inte är något känt fel som drabbar många.