Jag har aktiverat bankkopling med sparbanken. Avtal signerades 28/1, det har nu gått 15 dagar och funktionen är ännu inte aktiverad. Under kassa och bankkonton står det aktivering pågår.
Har någon en lösning på detta?
Innehållet är verifierat av Visma Spcs 240910
Löst! Gå till lösning.
Hej Joakim,
Bra att du hörde av dig. Börja med att du kollar med banken så allt är ok från deras sida. Sedan tar du kontakt med supporten som har möjlighet att kika i loggarna för att se vad det är som gör att din bankkoppling inte kickar igång som den ska.
Välkommen att höra dig
Tinna
Jag har samma problem, men det är ju 'bara' det att klockan är 16:23 och supporten har stängt. Varför kan jag inte bara skicka ett mejl/meddelande, utan måste vänta till måndag för att prata över telefon?
Hej @spI2ce!
Tack för att du ställer din fråga här i vårt forum! Jag förstår din frustration och tar med mig din feedback gällande våra öppettider och kontaktvägar.
Det tar 1-3 bankdagar från det att du aktiverat bankkopplingen tills att den blir aktiv i ditt program. När jag tittar på ditt kundnummer ser det ut som att bankkopplingen blev aktiv i helgen. Om du fortfarande upplever att den inte är igång, hjälper vi dig enklast genom att felsöka via telefon.
Ha en fin vecka!
/Ebba
Hej,
jag söker lösning för samma problem fast Nordea. I 2 månader har "Aktivering pågår" stått. Enligt Nordea ska allt vara i ordning. Kan jag få hjälp med detta?
mvh
Godmorgon @Flodererconsulting, självklart kan du få hjälp med detta!
Eftersom du har fått klartecken från Nordea att allt ska vara i sin ordning så tänker jag att du får snabbast hjälp om du tar kontakt med mina kollegor på supporten, så kan ni titta på det tillsammans.
Önskar dig en fortsatt fin måndag!
/Tinne
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.