Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Lotta8082 Som löneprogrammet ser ut idag så får du inte med dig det längst ner på lönespecen men du får gärna lämna det som ett önskemål direkt till våra utvecklare av Visma Lön via Förbättringsförslag enligt bild nedan. Trevlig kväll!
Stort tack!
Hej @Marléne B När du använder Visma Lön Smart, behöver du inte göra någon manuell export om du har integrerat tjänsterna. Bokföringsunderlaget från löneutbetalningar och arbetsgivardeklarationer bokförs automatiskt i Visma eEkonomi. Vill du se tidigare bokföringsunderlag så kan du kika på rapporten som du hittar under Lön Smart - Rapporter - Bokföringsunderlag. Hoppas detta hjälper dig!
Detta är nu löst och man ser de attestansvariga för respektive person under menyn Attest - Attestera som man ska.
Hej@Anja LundbergVår rekommendation är att inte ha avvikelseperiod som sträcker sig efter löneutbetalningens datum då det är omöjligt att veta om det behöver registreras någon frånvaro på datum efter utbetalningsdatum. Vill man inte arbeta med avvikelser från föregående månad är min rekommendation att arbeta med bruten avvikelseperiod tex 21:a månaden innan och till den 20:e samma månad som löneutbetlaning sker.Jag rekommenderar att ni funderar på hur ni vill arbeta framöver med era avvikelser då det annars blir mycket manuell hantering för er del med den nya redovisningen av frånvarouppgifterna.Ha en fin helg!/Cecilia
Genvägar