- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Tidsplan serverproblem?
Hej
Jag har varit i kontakt med supporten två ggr under dagen ang Advisor Connect. Jag får felkod 100, "Ogiltlig e-post/lösenord till vismaspcs.se" när jag öppnar Admin via Advisor Connect. Bägge gångerna så fick jag svaret att det var en server på Visma som låg nere och det skulle ta någon timme. Det fungerar fortfarande inte. Det finns ingen info här på forumet och på status.visma.co så är alla system gröna. Har ni någon plan? Jag behöver komma igång...
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej, får ett liknande felmeddelande i Visma administration och koppling till Visma kundfakturering fungerar inte.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Jonas!
Du får gärna följa denna tråd för uppdatering kring detta:
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Problemet ska vara löst men de inbetalningar som gjordes i Webbfakturering kommer inte över till Administration 2000
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej Cornelia,
Det gått ett par dagar du skrev ditt inlägg så jag vill börja med att kontrollera om du har fått det att fungera nu? Vet att det blev lite fördröjningar i samband med problemet men nu bör du ha fått in dina inbetalningar. Om du inte redan löst det vill jag be dig att synkronisera igen. Har detta ingen effekt behöver dukontakta supporten så hjälper vi dig gärna.
Ha en fin dag!
/Tinna
