Jag har just "Överfört alla godkända" i Visma Advisors "Fakturering"-menyalternativ. Jag förväntade mig att fakturautkasten skulle dyka upp efter några sekunder under fliken "Utkast" under "Försäljning-Kundfakturor" i "Visma eEkonomi Pro" som vanligt, men alla sju fakturaunderlagen är försvunna. Är den nå'n som vet nå't?
Löst! Gå till lösning.
Hej!
Det brukar överföras direkt men om det är så att du samtidigt är inne på Försäljning i eEkonomi så måste du klicka på förslagsvis Startsidan och sen tillbaka till Försäljning - Kundfakturor så har det dykt upp. Hoppas att det bara var det felet :).
Hej och tack för svar! Felet beror inte på att sidan inte var uppdaterad. Jag tänker att jag antingen lyckats radera fakturaunderlagen i Advisor eller så har inetgrationen mellan Advisor och eEkonomi inte fungerat. De aktuella kundernas tider finns inte under varken Fakturering: Att fakturera, Fakturaunderlag eller Historik.
Hej @Per___43
Synd att inte @Lovisa - 4L Ekonomi AB tips hjälpte dig. Gör så att du hör av dig till vår support så ska vi kika på vad som hänt.
Välkommen att kontakta supporten
/Tinna
Hej! Jag ringde supporten redan 09:00. Jag hade lyckats med att lägga ett filter under fliken "Fakturaunderlag".
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.