Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

När jag skriver kommentarer under Deklarationsunderlag på tex Enskild Firma fliken och Räntefördelning,hur får jag ut dessa till rapporten?Jag har bockat i alla typ av kommenterar som finns både på Avstämning och Deklarationsblanketter i rapportcentralen men det kommer inte ut från deklarationsdelarna?
Ovanstående problem/fel är löst i Rättningsversion 2025.11Det finns en bugg i version 2025.1 som vi nu har åtgärdat. Felet gör så att procentsatser felaktigt omvandlas till tusental när man valde att visa belopp i tusental. Detta är nu fixat och procentsatser visas nu korrekt. Följande dokument påverkades av buggen: K2: FlerårsöversiktK3: Rättvisande översikt över utvecklingenNot Inköp och försäljning mellan koncernföretagNot Skatt på årets resultat
Hej @emeness Du har helt rätt i att soliditeten för närvarande visas i tkr istället för i %, vilket resulterar i att värdet visas som noll på den raden. Felet kommer att rättas i kommande versioner av programmet men jag har ingen info om när i tiden detta ligger. Under tiden kan du använda denna workaround: Utan Tkr alternativ: Du kan ställa in inställningarna så att flerårsöversikten inte visar beloppen i tusentals kronor. Detta kan omedelbart lösa problemet med soliditet som visas felaktigt i %. Med Tkr alternativ: Om du föredrar att ha översikten i Tkr, kan du manuellt ange siffrorna med tre nollor extra. Detta kommer att säkerställa att soliditeten visas rätt och att det blir korrekt vid den digitala inlämningen. Observera att när en programvaruuppdatering har genomförts och felet är åtgärdat, kan det vara nödvändigt att ta bort dessa manuellt tillsatta nollor för att undvika framtida problem. Tack för att du hörde av dig och rapporterade felet till oss.
Hej - jag hade visst missat helt detta svar - menar du alltså att ni endast backat på att kan maila via visma scanner appen - fast bara mot visma eEkonomi och inte mot visma administration 2000??
Har fått förklaring från supporten!Tack!Elisabet
Genvägar