Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Då har jag gjort vad jag kan och får leva med "felet" under innevarande verksamhetsår.//Davor
HejDet är ett rapporterat problem. Men man kommer runt det genom att man i Chrome väljer Ctrl och minus - så man zoomar ut, texten blir mindre men man kommer på så sätt åt knappen Ta bort senaste räkenskapsår. Man kan även öppna i Edge och då kan man markera alla rader och när man kommer neråt på sidan så kommer man också åt knappenTa bort senaste räkenskapsår.Ha en bra dag!Annica
Du ska vara i Redigeringsläget - Högerklicka i den cellen- Egenskaper cell och bocka ur Understruken text. Är det i en löpande text så markerar du texten som är understruken och högerklickar - väljer - Egenskaper text -bocka ur rutan förUnderstruken./Annica
Du kan läsa mer i tråden Skillnaden mellan Ekonomiöversikt och Ekonomiöversikt start »
Hej !I Visma Ekonomiöversikt Start är inte all funktionalitet tillgänglig som finns i fullversionen Visma Ekonomiöversikt. Budget, Nyckeltal, Rullande 12-rapporter, Dokumentfliken och möjligheten att anpassa Startsidan är exempel på funktionalitet som inteingår i Start-versionen.HälsingarHelene
Genvägar