Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Annika,Det går inte att redigera Balans och Resultaträkningen direkt i Årsredovisningen, utan vill du göra ändringar, gör du dem direkt i Balans och Resultaträkningsmallarna. Där flyttar du konton, ändrar namn på rubriker och så vidare. Vad du kan ändra här, styrs utifrån vilket regelverk du har valt i Bokslutet.Tack för din fråga./Victor
Hej igen!Jag förstår! Problematiken verkar hänga med vid basera på föregående år. Vid skapande av helt nytt, (där man inte baserar på f g), ska det hur som helst vara rättat. Tack för återkopplingen där, och bra att du nu vet var beloppet ska komma ifrån. Fortsatt trevlig fredag och så småningom helg!
Hej,Du kan inte söka på en verifikation, utan du behöver veta vilket konto du vill titta på och i vilken månad det kontot har påverkats. Tanken med tjänsten är att vara ett verktyg för att redovisa belopp och grafer, snarare än de bakomliggande verifikationerna även om du kan få fram den informationen utifrån belopp du vill titta på.För att enklare hitta verifikationen rekommenderar jag att du använder dig av ditt Bokföringsprogram.Tack för din fråga./Victor
Hej Andreas! Vi har flera kunder som haft synpunkter kring tilläggsupplysningen Koncernuppgifter och vilka paragrafer som den hänvisar till. I nästa version av programmet kommer det göras ytterligare förändringar på denna, då vi helt tar bort paragrafhänvisning. I nästa version lyder texten såhär: Av företagets totala inköp och försäljning mätt i kronor avser xx % av inköpen och xx % av försäljningen andra företag inom hela den företagsgrupp som företaget tillhör.Internvinsten på transaktioner inom koncernen uppgår till x tkr. /Elin
Morgonsoffan
Genvägar