Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Jeanette8! Det du kan göra är att lägga in dina inloggningsuppgifter i företagsinställningarna. Det gör du via Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar och sedan längst ner på Mina tjänster. Sedan klickar du på synkronisera, då kommer rutan nog komma upp igen och då behöver du bara logga in. Därefter bör rutan inte komma upp något mera. Löser inte det problemet rekommenderar jag dig att ringa in till supporten som kan koppla upp sig mot din skärm och felsöka vidare. Ha en fortsatt fin dag!
Jag vet inte om de har kvar möjligheten till att ha en egen integration som man inte har för avsikt att använda mer än för eget bruk till en lägre avgift.Hör med dem på Visma -https://vismaspcs.se/partners-och-aterforsaljare/utveckla/villkor
Hej @ThereseT! Först rekommenderar jag dig att ta en säkerhetskopia på företaget ifall något skulle gå snett. Sedan för att uppdatera försäljningspriset går du till fliken Försäljning - Försäljningsprislistor. Där behöver du sedan välja försäljningsprislistan som du gäller. På fliken 3. Prisomräkning kan du sedan uppdatera försäljningspriserna. Du skriver in 10% i rutan för Omräkningsvärden och sedan får du göra ett urval på dessa 89 artiklar. Om redan har exempelvis en artikelgrupp eller lager plats på de 89 artiklarna skriver du de i urvalet. Om du inte har det och det är så att dessa artiklar är i samma intervall kan du skriva två punkter emellan, exempelvis 1..89 i urvalet för artikelnummer. Om du har flera olika intervall kan du använda , (kommatecken) för att kombinera flera urval i ett villkor, exempelvis 1..50,100..139. Du kan läsa mer om olika sökvillkor på vår skrivna hjälp. Välj sedan kommandot Beräkna när du har fyllt i dina uppgifter och gjort eventuella urval. Observera att priserna i den prislista du räknar om förändras direkt vid kommandot Beräkna. Om du vill ha kvar de gamla priserna ska du skapa en ny prislista där du gör omräkningen. På så sätt kan du också få en utskriven jämförelse mellan den nya och den gamla prislistan. Se hjälpavsnittet Utskrifter för mer information. Har du några frågor så hör av dig här i tråden eller kontakta vår support. Ha en fortsatt fin dag! // Anton
Hej @danielosser! Jag ser att du har varit i kontakt med supporten och de kommer återkoppla till dig när de har fått svar kring ditt ärende. Ha en fortsatt fin dag! // Anton
Hej @Jennyh1! I ditt fall fungerar inte samma lösning som min kollega Tinna skrev tidigare. Om jag förstår dig rätt så har du en order som du vill fakturera i tre steg där de två första fakturorna ska skapas innan något är levererat på ordern. Det man får göra i så fall är att skapa tre separata fakturor (som inte är kopplade till ordern) och när man sedan levererar artiklarna på ordern skapar man en full faktura som man sedan då får kreditera för att det ska bli korrekt. Om inte ovanstående lösningar hjälper dig rekommenderar jag att du kontaktar mina kollegor på supporten för att få vidare hjälp. De kan koppla upp sig mot din skärm för att se hur din situation ser ut och sedan hjälpa dig vidare. Önskar dig en fortsatt fin dag! // Anton
Awesome
Genvägar