Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @sofiedanielsson Först och främst vill jag be om ursäkt över att du fått vänta länge på svar från oss. Detta bör kunna lösas genom att göra en justering i mallen. Du kan använda en spalt eller ett fält som för närvarande inte används och fylla i HS-koden på varje faktura. Vi kan dock inte specificera vilken spalt du bör använda eftersom vi inte har insyn i vilka fält som är lediga på dina fakturor. Om du skickar fakturor elektroniskt bör du vara medveten om att ändringar i mallen inte alltid syns. Därför kan det vara lite utmanande att genomföra i programmet, men det är möjligt med lite extra arbete. Jag skickar med dig hjälpavsnittet Malländringar där vi har samlat instruktioner för de vanligaste malländringarna samt kontaktuppgifter till våra kunniga partners om du behöver ytterligare hjälpa. Hoppas att detta kan hjälpa dig. /Tinna
Hej @rcbovik Det var ett bra förslag som du gärna får lämna direkt till vår utvecklingsavdelning via Förbättringsförslag enligt bilden nedan. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @weconnectit Beklagar att du har fått vänta på svar. Har det löst sig för dig? Annars är min rekommendation att du läser tillbaka en systemsäkerhetskopia som är tagen innan du gjorde uppdateringen. En systemsäkerhetskopia innehåller de mallar, rapporter, teckensnitt, stiltyper och kontoplaner som du gjort själv, t ex egna utskriftsmallar för fakturor och kommer dessa kommer inte med på den vanliga säkerhetskopian. I hjälpavsnittet Återställ systemsäkerhetskopia berättar vi exakt hur du gör. Lycka till och ha en fin dag. /Tinna
Hej @Liselott Oldin Låter som ett rimligt önskemål. Alla önskemål och förbättringsförslag registrerar du direkt till våra utvecklare via Förbättringsförslag enligt bild nedan. Tack för att du hörde av dig./Tinna
Hej @AlexanderJM! Detta är ingen tjänst som vi på Visma Spcs tillhandahåller eftersom Visma Amili är ett annat bolag. Så jag kan dessvärre inte ge dig svar på hur du kommer igång. Men jag skulle rekommendera dig att kontakta deras support som kan hjälpa dig vidare med ett skapa ett konto för plattformen. Önskar dig en fortsatt fin dag! // Anton
Awesome
Genvägar