Hej My, jag brukar alltid klicka på "Matcha" och gå nerifrån upp så då ska väl allt hamna i rätt ordning? Men... jag tror jag kan ha klurat ut vad som gick snett nu när jag skulle skicka nya betalningar till banken. Jag minns att den eller de första betalningarna inte skickades direkt utan låg kvar efter jag trodde de var fixade. Samt att jag inte hittade "Exportera"-knappen förrän jag läst om den i en forumtråd. Jag har något diffust minne av att jag har varit inne på "Åtgärder" och ev. klickat på "Betalning" där, troligtvis i tron om att jag då skickade betalningen till banken. Men i själva verket bokfördes fakturan då? Och sen exporterade jag filen en annan dag när jag upptäckt att fakturan inte var betald. Skulle det vara en förklaring till situationen? Ja det här med papperskvitton, jag har frågat om detta i en tråd tidigare men uppfattade att det inte riktigt blev klart. Om jag scannar ett papperskvitto när jag tex köpt något i en butik till lokalen, då är ju den digitala versionen inte originalet, så då måste jag väl spara kvittot i pappersformat, eller? Och så undrar jag hur jag gör med digitala kvitton som skickades till mailen innan jag hade insett nyttan med autoinvoice, vad är det korrekta sättet att förvara dem på? 🙂
... Visa mer