Tack för snabbt svar! Jag har pratat med supporten idag. Det var ett trevligt samtal men tyvärr lyckades jag inte komma framåt i mitt ärende. I princip gick det såhär: Telefonsupporten vidmakthåller det dom skrevs till mig i forumtråden. Dvs att jag ska kontakta en lönespecialist. Detta var alltså en upprepning av vad som skrevs till mig i forumet, dom hade inget nytt att hjälpa mig vidare med. Jag hävdade att instruktionen för att nolla konton inte är komplett då det inte går att nolla resultat- och skuldkonton på det sättet, då det inte går jämt upp. Jag får vänta i luren ca 15-20 minuter till följd av supportens överläggning med andra kollegor, för att återigen få svaret att följa instruktionen eller boka in en av Vismas lönespecialister (mot arvode). Jag frågar då om jag kan få prata direkt med en av deras lönespecialister bara för att snabbt utvärdera läget innan det blir tal om arvode. Typ så som man normalt sett gör med underleverantörer innan man tar in offert. Svar blir att jag inte får prata direkt med någon för att utvärdera problemet, utan det är boka en tid och betala som gäller. Jag meddelar då att jag väljer att avvakta med den nya funktionen och fortsätta manuellt. Innan samtalet avslutas får jag en liten antydan om att dom kanske eventuellt kommer titta en sväng till på mitt ärende, men absolut inget konkret. Därefter skrev jag till dig och hoppades på att du hade en lösning. Så tyvärr har jag inga svar till dig. Om du kommer fram till något intressant så uppskattar jag om du hör av dig. Mvh
... Visa mer