Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
Visma Administration, Fakturering & Förening
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
(uppdaterad av Mita Jonsson CONTENT PRODUCER ‎2020-06-26 09:21 )
  • 2 Svar
  • 9 gilla
  • 6868 Visningar

För alla företag som vill kunna arbeta i sitt Visma Administration på distans har vi en lösning för. Via en molnserver från vår partner IT-stöd kan du använda Visma Administration precis som om du hade suttit på kontoret. 

 

I samband med Corona har det blivit ett ökat behov av att arbeta på distans och vi vill därför, tillsammans med IT-stöd, erbjuda er ett enkelt sätt att använda Visma Administration i “molnet”. 

 

Molnservertjänsten har funnits och utvecklats i över 10 år och är speciellt anpassad för våra program. I dagsläget använder över 1000 Administrationsanvändare denna lösning för att kunna arbeta på distans. 

 

  • Det går snabbt att komma igång
  • Fungerar att ansluta till Visma Administration från PC, Mac eller surfplatta
  • Programmet uppdateras automatiskt till senaste versionen och backup tas kontinuerligt i bakgrunden 
  • Support av IT-stöds supporttekniker ingår 

 

Eftersom det är ett större behov av att komma åt sitt program från sitt hemmakontor så bjuder nu IT-stöd på uppstartskostnaden. Första månaden för tjänsten är kostnadsfri och det är inte heller något bindnings- eller uppsägningstid. 

 

Gå till IT-stöds sida för att komma igång redan idag. 

Kommentarer
NY MEDLEM

Tack. Konstigt att inte Visma tipsar om det när man chattar.

 

Det ser ut som om IT-stöd använder Microsoft och terminalserver app, då borde man ju kunna använda det i sin befintliga M365 utan att gå via IT-stöd oxå? Varför kan Visma inte tipsa om hur man gör för att få igång detta på en support-sida?

APPLICATION SPECIALIST

Hej!

 

De tips och råd som vi kan ge våra användarna är kring våra egna produkter. När det gäller övriga lösningar finns det en uppsjö av olika alternativ, men där är vi inga experter. I det här fallet har It-stöd erbjudit en lösning för våra användarna där de kan ge bra råd och stöd, därför hänvisar vi till dem då de har kunskapen kring just detta.

 

/Joanna