Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,Det var det första jag gjorde 🙂 . De fångade inte upp att det borde ha kommit med automat inhämtningen och hänvisade till forumet ångande frågan jag ställde inledningsvis. Det hade varit gott om man kunde lösa det, kan jag ställa en mer specifikt fråga till support för att gå vidare med det?Men under tiden: programmet borde alltså ha lagt -5000 på utdelning om jag förstår det rätt. Så om jag lägger det där manuellt (kontrollen av årsredovisningen bli grönt då) så är det rätt? Inget behöver registreras under efterutdelning.Tack på förhand för all hjälp!
Hej!Har tankat min foodtruck som står på mig privat på mitt företagskort. Den är endast körd i företaget och inget privat men undrar vad jag ska göra. Förstått de som att man inte får göra såhär.Kan ju inte ändra det nu kanske men finns det något jag kan göra?
Tack för ett snabbt svar, det var till stor hjälp! Hade inte tänkt på momsen i detta fall, blev nog lite snurrig för jag tänkte bara på att jag inte är registrerad för moms.Mvh, Linda
Nej man kan ha max 18 månader första räkenskapsåret så du behöver inte lämna nu men som jag skrev innan tappar du då 1 år för ev. räntefördelning
Vilka kontoplaner ska jag använda för att ta bort en investering som betalades 20/12 2021 men somligger kvar .Den ligger under 1472 och ska inte vara med i det jag bokför nu 2023 inför deklaration.Ett handelsbolag.Mvh,Lif Henell 070-721 9447
Awesome