Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Problemet är nu åtgärdat. /Tobias
Hej! Just nu kan det vara problem att avsluta vissa samarbeten via Underhåll-Samarbeten. Man får upp knappen för att avsluta men det händer inget efter att man har klickat på det. Det går bra att gå till mina tjänster i dessa fallen och välja samarbeten. Här går det bra att avsluta samarbetet. Vi undersöker problemet. /Tobias
Hej @Carina Wesenlund-Jonsson Jag har full förståelse för att det är frustrerande när man måste rensa cachen för att få det att fungera. Eftersom du har uppdaterat Chrome och problemet kvarstår, finns det några andra steg du kan prova: Prova en annan webbläsare: Kontrollera om samma problem uppstår i t.ex. Firefox eller Edge. Det kan ge ledtrådar om problemet är specifikt för Chrome.Säkerhetscertifikat: Ibland kan det vara något med säkerhetscertifikaten i webbläsaren som behöver ses över. Kontrollera om det finns några varningar eller problem relaterade till certifikat. Om inget av detta hjälper dig behöver du kontakta supporten.
Hej @Mikael22 Ok jag förstår men gör så att du ringer supporten och hör vad vi kan göra för att hjälpa dig. Som jag ser det så kan vi inte ta bort några händelser åt dig och om de finns med i momsrapporten för sista kvartalet känns det som om dessa händelser har en momskod som gör att denna perioden påverkas. Välkommen att kontakta supporten
Hejsan! Vi uppmärksammade problemet igår och idag på förmiddagen släpptes en lösning på problemet. Tack för att du uppmärksammade oss kring felet.
Genvägar