Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

I version 2025.01 går det inte att använda funktionen "Hämta grunduppgifter" till tabeller i årsredovisningen om du använder Digital inlämning. Har du, i ett tidigare bokslut, valt att hämta grunduppgifter och därefter baserat ditt nya bokslut på föregående år så kommer formler att automatiskt överföras till det nya bokslutet men du kan inte hämta in nya uppgifter via "Hämta grunduppgifter". Det går dock bra att manuellt lägga in formler och siffror i önskade tabellfält, i nedanstående hjälpavsnitt hittar du de flesta av de formler man kan hämta via funktionen "Hämta grunduppgifter" och du kan välja att kopiera och klistra in en formel från hjälpavsnittet. Formler & fältreferenser Vi arbetar med att lösa problemet till nästkommande version av Visma Bokslut.
Hej @lillis73 Tack för att du kontaktar oss. Tyvärr är det inte möjligt att ändra texten under inledningen om verksamheten. I så fall måste du ladda ner årsredovisningen och lämna in den på papper till Bolagsverket.Det går inte heller att lägga till "disposition enligt beslut av årsstämman" på förändringar i eget kapital. Du får gärna lämna ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av Visma Skatt och Bokslut Pro enligt bilden nedan. Ha en fin eftermiddag!
Hej @ZwedenAdvies I vårt hjälpavsnitt Aktivera samarbete i Visma eEkonomi från Visma Advisor kan du läsa om hur du via Visma Advisor kan du bjuda in dina kunder till ett samarbete i Visma eEkonomi. Detta innebär att ni delar ett och samma Visma eEkonomi, och ni behöver inte längre skicka data mellan er manuellt. Båda parter har tillgång till samma information direkt. Behöver du ytterligare hjälp och vill att vi kikar på det tillsammans är min rekommendation att du slår en signal till supporten för bästa hjälp. Ha en fin dag!
Kolla in de nyheter som avslutade 2024 och de som sparkat igång 2025!
Hej igen@Ufriend!Det låter som att du hanterar semestern lite manuellt och eftersom Lön smart gör det på automatik och den inbyggda semesterberäkningen i programmet ställer till det lite för dig.Här skulle vi nog behöva prata med dig och eventuellt koppla upp oss och se hur ditt program ser ut, ring gärna supporten så ska vi se till att du får rätt på semestern i ditt program!Tack på förhand.🙂
Genvägar